Dekorace do bytu

Originální dekorace do bytu

Je zařizování a zvelebování interiéru Vaším oblíbeným koníčkem? Potom si přečtěte následující rozhovor s Pavlínou a Petrem Iserovými z Mostu, kteří tento koníček změnili v podnikatelský projekt.


Bytové doplňky mají dlouhou tradici
Bytové doplňky jsou od nepaměti esenciální součástí našeho bydlení. Již jeskynní lidé si rádi zvelebovali svá obydlí malbami, anebo různými dekorativními předměty, které často měly i jiný než estetický význam. Také v postmoderním věku se největší oblibě těší designové bytové doplňky, v nichž se snoubí účelnost s krásou, a které jsou navíc vyráběny ručně. Právě takové doplňky se rozhodli nabízet manželé Petr a Pavlína Iserovi prostřednictvím internetového obchodu www.UmeniproTebe.cz.

                        

Hned na začátek bych se ráda zeptala
, kde se vzal nápad nabízet tyto designové doplňky?
Petr: Na samém začátku asi stálo těhotenství mé ženy. Hledali jsme, čím si bude moci vyplnit čas na rodičovské, což se později ukázalo jako největší omyl. Po dobu bdění naší dcery není v podstatě na mnoho jiných činností čas. Ale design nás zajímá odjakživa, takže manželčino těhotenství možná ten projekt jen urychlilo.
Pavlína: Bydlení a design jsou totiž naším dlouhodobým koníčkem. Prakticky od té doby co jsme spolu, tak neustále modernizujeme a zvelebujeme náš byt. Také u nás najdete spoustu časopisů o bydlení a bytovém designu.

 

Většina dnes již známých firem se shoduje, že nejtěžší byl začátek. Bylo tomu tak I u Vás?
Petr: S tím se naprosto ztotožňuji. Připravit internetový obchod, smlouvy, ale třeba i takové detaily, jako je vzhled faktur a propagačních materiálů. Nad tím jsme strávili opravdu mnoho času.
Pavlína:
Celé dlouhé týdny a měsíce jsme nezaznamenali téměř žádnou objednávku. Ptali jsme se sami sebe, co děláme špatně, a jestli má cenu vůbec pokračovat. Ale po dvou třech měsících se situace naštěstí začala obracet.

      

Jak máte rozdělen
é role ve firmě?
Petr: Já se starám o samotný chod firmy a správu internetového obchodu a žena...
Pavlína:
...o reklamní a grafické prvky, vizualizaci a marketing obecně.
Petr:
Ale nedá se to jednoduše rozdělit tlustou čarou. Spoustu věcí navíc musíme dělat společně.
Pavlína:
V období před Vánoci to u nás vypadá jako ve skladu u Ježíška, kde se balí dárky.

                   

Jaká je Vaše cílová skupina zákazníků?
Pavlína: Nejčastěji jsou to lidé, kteří hledají designový doplněk pro někoho jako dárek. Velmi často také do kanceláří nebo soukromých praxí. Jako žena také nesmím nezmínit, že nejčastějšími zákazníky jsou ženy.

               

Které produkty z Vašeh
o sortimentu jsou nejžádanější?
Pavlína: Ačkoliv nás samotné to hodně překvapilo, tak jsou to dekorace a držáky lahví vín. V nejrůznějších podobách se prodávají nejvíce. Například dekorace lahve vína – „Jimmy Hendrix“ je absolutní trhák. 
Petr: A potom je to široké spektrum produktů. Často si lidé objednají dekorace s vyobrazením nejrůznějších profesí nebo zájmů. V poslední době začíná být poptávka po bronzových sochách. Jsou to bytové solitéry z bronzu, které jsou vyrobené odstředivým litím. Některé navíc vyrobené pouze v omezeném počtu.

                            

Mohou zákazníci v budoucnu očekávat nějaké novinky?
Petr: Jistě, novinky nasazujeme průběžně. Naším velkým závazkem je rozjetí internetového obchodu na Slovensku.
Pavlína: Pro nás je opravdu velmi důležitá originalita nebo snad téměř exkluzivita našich dekorací a bytových doplňků. Klademe důraz také na ruční zpracování, ke kterému se v poslední době lidé tak rádi vracejí. Nikdy tedy určitě nepůjdeme cestou prodeje masových značek a nekvalitních produktů.

www.umeniprotebe.cz 

Seriál: Dekorace do bytu
Navštivte také ...
Fotogalerie
Doporučujeme
Nejčtenější
Diskuze